23 Ocak 2014 Perşembe

ESSENCE TEKLİ FARLAR 35, 59, 11 ve 66

Essence markasının tekli farları, ürün yelpazesini genişletme amacıyla piyasaya sürülen, makul fiyatlı , performansı iyiye yönelik farlardan. Ne ilginçtir ki farların pigmentasyonu, renklerine göre değişmekte. Mesela; party all night isimli far ile copper island isimli farların dokusu ipeksi, renklerini oldukça iyi veren, tozutmayan yapıdayken; peppermint ice cream ve wild all heart isimli farlar aksine, dokusu sert olan, renklerini iyi vermeyen, tozutan yapıdalar. 

Party all night sedefli, bronz kahve- taupe rengi karışımı renkte.Copper island rengi ise mat yapılı, bakır- açık kahve karışımı renkte. Her ikiside şampanya, bej, kahve tonları ile gölgeli makyaj yapıldığında güzel sonuçlar alınabilecek farlardan. 

Peppermint ice cream mat yapıda, wild all heart ise sedefli yapıda. Her ikisi de rengini verme konusunda uğraştırıcı. Ambalajında mint yeşili ve gece mavisinin en canlı tonları olarak görünen bu ikili, söz konusu uygulamaya geçildiğinde pigmentasyon zayıflığı nedeniyle bir adım geride kalıyor. 
Far bazı yardımıyla bir kaç kat sürülerek bu sorun çözülebilir. İki renkle ayrı ayrı geçişlere sahip makyaj yapılabilirken, göz pınarından gözün ortasına kadar olan kısıma peppermint ice cream, gözün ortasından kuyruk kısmına kadar olan kısıma wild all heart sürülerek farklı bir uyum yakalanabilir diye düşünüyorum.
Farların tenimde duruşu şöyle;


Soldaki party all night, sağdaki copper island
Soldaki peppermint ice cream, sağdaki wild all heart
Bir kaç kat sürüldüğünü belirtmek isterim.
Farklı ışıkta görünümleri ise şöyle;

Daha aydınlık ışıktaki görünümleri ise şöyle;

Özellikle bronz renginin ışıltısı göz alıcı ve zarif bir görünüme sahip. Hepsi de kalıcılığı iyiye yakın, göz altına dökülme yapmayan, çizgilere dolmayan yapıda farlar. Benim şimdilik seçimlerim bu dört far oldu. Alacağınız rengi testerdan dokusuna ve pigmentasyonuna bakmadan almamanızı öneririm. Onun dışında beğendiğim ve memnuniyetle kullandığım farlar olduğunu söyleyebilirim. Günlük makyajımda en sık kullandığım renkler de bakır ve bronz rengi.
Not: Bir de dikkatimi çeken konu, tüm farların en üst tabakasında hafif simli geçici bir katman var da, ne zaman farı sürüp kullanmaya başlasanız o ilk kat gidiyor altından daha iyi bir katman geliyormuş gibi.
Fiyatları 5.50 tl, Gratis ve Rossmanlarda bulabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Mavi tonları ve bronz çok çok hoş:)
    sevgilerimle masalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşşasın o zaman :) beğenmene çok sevindim, sevgiler benden olsun canımım :)

      Sil
  2. renklere bayildim ozellikle mavinin tonlari harikaymis :) Kahverengi gozlulerin vazgecemedigi far rengi ^^
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mint yeşili rengini iyi verebilseydi koyu mavi olanla birlikte gölgeli geçişler yapabilirim diye düşünmüştüm ama sağlık olsun :) Kahverengi gözleri böyle kontrast, zıt renkler daha da ortaya çıkarıyor. Yeşil, ela gözlülere de yakıştırıyorum ben. Dediğiniz gibi vazgeçilmezler :) Sevgiler benden...

      Sil
  3. Pigmentasyonları ne kadar yüksek çıkmış! Hangi far bazını kullanıyorsun tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. far bazı değil de nemlendirici bir kremi sürüyorum bekletiyorum, ondan sonra farları sürüyorum, bir de farları iki kat uyguluyorum tek kat değil. Ayrıca postumda belirttiğim gibi mint yeşili ve mavi renge nazaran diğerlerinin pigmentasyonu normalde de oldukca yüksek zaten.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)