27 Ocak 2014 Pazartesi

GOAT'S MİLK KEÇİ SÜTÜ ÖZLÜ YÜZ KREMİ


Goat's milk keçi sütü özlü yüz kremi, Regal markasına ait, menşei Bulgaristana ait olan bir krem. İçeriğinde yüksek miktarda çekirdeksiz tatlı mandalina ve keçi sütü bulunuyor. Tabi parabenler vs de. 
Cildi nemlendirirken, cilt lekelerini yok edip eşsiz bir görünüm vereceğini vaad ediyor. Leke giderici ürünleri gece kullanmaya özen gösterdiğim için her gece düzenli olarak bu kremi uyguladım. Zamanla lekemde hafif bir açılma oldu ve renk eşitsizliğini düzene koydu diyebilirim, daha aydınlık, sağlıklı bir görünüm verdi, onun dışında lekeleri giderdiğini, yok ettiğini vs söyleyemeyeceğim -belki daha uzun süreli kullanımda etkisini gösterebilir- Ama cilde sürülürken sanki sütü yediriyormuşsunuz gibi serinlik, hafiflik veriyor,çabucak emiliyor ve kısa bir süre sonra yanaklarınıza dokunduğunuzda yumuşacık, pamuk gibi bir tene kavuşmanızı sağlıyor. İşte bu özelliğini çok sevdim. Daha önce kullandığım hiçbir krem bu kadar güzel etki etmemişti. Çok beğenerek kullanıyorum. Ürünü Lila kutu alışverişim sırasında tester seçeneklerinden beğenerek aldım. İyi ki de almışım. Eğer yağlı ve yağlıya dönük karma ciltliyseniz bu kremden çok memnun kalacaksınız diyebilirim. Yağlanma, parlama yapmadığı gibi tabaka bırakmıyor. Ki benim cildim normal ama nemsiz bir cilt, hatta kış mevsiminde banyodan sonra hafif geriliyor arada kuruluğa meyilli olabiliyor. Ben  bile bu kremin o ipeksi etkisinden memnun kaldım. Bu kremin üstüne takviye başka kremler de kulllandım öyle kullandığımda da önceden serum sürüyormuşum etkisini yaptı. Krem tüm cilt tipleri için deniliyor, kuru cilde sahip olanların daha yoğun yapılı bir krem desteğine ihtiyacı var, tek başına bu krem yeterli gelmeyebilir. 
Dokusu akışkan, kokusu da sütle krem şanti karışımı ya da sakızla- süt karışımı gibi. Oldukça hafif ve uçucu, sürer sürmez kayboluyormuş gibi, rahatsız edici değil.  Zaten kokuyu veren de parfüm değil aroma. Ekstradan da sütün doğal kokusu. 
Tenimde görünümüne, kıvamına gelirsek;
Sol taraftaki cilde yedirilmeden önce, sağ taraftaki de cildime yedirildikten hemen sonraki görünümü. Cildime hafif bir aydınlıkta kattığını ekleyebilirim.
Ağırlık yapmayan, parlama yapmayan, tamamen süt gibi bir likidin emilmesini sağlayan bir krem ve şans verilmeyi hak ediyor. 
40ml'lik ürünün fiyatı 17.70 tl, Lila kutudan alabilirsiniz.
Not: Yurt dışındaki sephoralarda da mevcut. Ülkemize getirirlerse ikinci bir alternatif iyi olurdu. 


7 yorum:

  1. *-* ranklı kısılıksın anladım ben *-* bende kremın emılımı begendım banada beklerım efendım *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle :) beğenmene sevindim, hemen geliyorum Bircan.

      Sil
  2. www.rosaimpex.com.tr Türkiye distribütörüdür.

    YanıtlaSil
  3. Ürüne resmi satış sitesinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için teşekkürler, işte bu sevindirici haber :)

      Sil
  4. Canım bu ürünü yeni duydum
    Senin ürün seçimlerine güveniyorum, bakıcam buna da, Teşekkürler renkli, tatlı masalım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer güven verdiysem ne mutlu, ihya oldum :) Bende lila kutudan önce bi haberdim bu kremden. Şimdi iyi ki diyorum. Rica ederim güzel mavim :) Yalnız, leke giderici özelliği olan ya da c vitamini a vitamini içeren diğer tüm kremler gibi gece kullanmanı öneririm.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)