20 Ocak 2014 Pazartesi

MAYBELLİNE- MOİSTURE EXTREM RUJLAR FRESH APRİCOT VE THATS MAUVİE

Moisture extrem ruj serisi nemlendiriciliği yüksek, rengini tek katta az veren, bir kaç katta ambalajındaki rengini tam olarak veren bir seri. Nemlendirici etkisi yüksek, yumuşak yapıda olduğu için kalıcılığı az. Kısa sürede tazeleme gerektiriyor. Hafif sabun-pastel boya karışımı gibi bir kokuya sahip, rahatsız edici değil, dudakta tat bırakmıyor. Renk skalasından benim seçtiklerimden biri 425 numaralı şeftali tonu ve 210 numara plum rengi diye tabir ettiğimiz bir ton. Gül kurusu- mürdüm karışımı da diyebiliriz. Şeftali renginde, dudakta pek belli olmayan hafif ışıltı varken; mürdüm rengi olanda ışıltı olmadığını da eklemeliyim.
Bir kaç kat sürdüğümde, tenimde duruşları şöyle,
Parlak ve yapış yapış olmayan, sürerken yumuşacık katmanlı, dudakta ağırlık hissi bırakmayan rujlar. Koyu renklerin kalıcılığı açık renklere göre biraz daha fazla. Bir de açık renkler daha ince yapılı.
Not: Dudak çizgilerine birikme gibi bir özellikleri olsa da uygun fiyatları bu durumu tolere ediyor.
Fiyatları 13tl, Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Bu seriye bayılıyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle Ceyda, çok seviyorum, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çok tatlı ikiside ben denerken hiç boyle gelmiyor ya bakıp bakıp geri bırakıyorum gorunce de hevesleniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu rujlara bir şans vermelisin Merve, mesela thats mavie ile başlayabilirsin,güzel yüzüne ve tenine çok yakışacaktır :)

      Sil
  3. 210 çok guzel renk ve bir çok göz makyajina da uyar;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sana katılıyorum canım, inanılmaz tatlı bir gül kurusu çok beğeniyorum :) Kahverengi, bronz, şampanya rengi göz farlarıyla süper bir uyumu var :)

      Sil
  4. en güzel renkleri seçmişsin cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çook sevindim Perim :) <3

      Sil
  5. İkisi de güzel ama en çok 210 numara:)
    umarım iyisindir masalım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki içine doğmuş gibi söylemişsin Baharım, düşündüğün için hissettiğin için sağol. Biraz stresli günler geçirdim başımı kaşıyacak vaktim olmadı ama şu an çok şükür her şey yolunda. Sevgiler benden olsun. Kafamı dağıtan ruhumu dinlendiren ufkumu açan yazılarını okumayı özledim. Bu arada 210 numara benimde favorim, beğenmene çok sevindim :)

      Sil
    2. ohh her şeyin yolunda olmasına sevindim:))
      öpücüklerr

      Sil
    3. iyi ki varsın mavim, güzel kalbin için teşekkür ederim :) bende öptüm:*

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)