13 Şubat 2014 Perşembe

KISS MY FACE - EL KREMİ

Kıss my face Amerika menşeili, organik içerikli kişisel bakım ürünlerini piyasaya sunan köklü markalardan. Duş jelleri, nemlendiriciler, sabunlar, şampuanlar vs gibi bir sürü vegan çeşitliliğe sahip. Bundan tam otuz dört yıl önce Bob Macleod ve Steve Byckiewicz tarafından, New York'un Hudson nehri vadisinde iki yüz dönümlük bir organik çiftlikte, fikir olmaktan çıkıp hayata geçirilmiş. Doğal ve sağlıklı olandan yana yol çizen bir misyona sahipler. Greyfurt ve Bergamot içeren el kremi de Kıss My Face ailesinin bir üyesi. Diğer fertleri gibi parabenler, fitalatlar, sls, gluten vs içermiyor.
İçerisinde; ayçiçeği tohumu yağı, yeşil çay, kekik, altın mühür bitkisinin özü, melissa, jojoba yağı, shea yağı, bergamut bulunuyor. Bir el kremine göre gayet zengin bir içeriğe sahip.
Kıvamı hafif, cilde kolay yedirilen, su bazlı, nemlendiriciliği oldukca iyi özellikte olan ender kremlerden. Cilt tarafından emildikten sonra sanki hiç sürmemişsiniz gibi his bırakmadığı gibi yapış yapış bir histe bırakmıyor, yumuşacık ve gerçekten nemlenmiş bir cilt bırakıyor geriye. Elinize sürekli dokunmak istiyorsunuz ve ipeksi bir tenin tadını çıkarıyorsunuz.
Kokusuna gelince, yoğun bir turunçgil kokusu baskın geliyor, kokuya karşı hassas olanlar koku hafifleyinceye kadar geçen sürede rahatsızlık yaşayabilirler. Greyfurttan çok, greyfurdun acı olan dış kabuğunun kokusu baskın, limon kabuğunun kokusu, az miktarda da yeşil çay kokusu geliyor. -Meğer Bergamotta bir turunçgil türüymüş belki de öne çıkan onun kokusudur-
Yapısı ve görümü şöyle;
Özetle, beğenerek kullandığım bir krem oldu. Cilt bakımı rutinine içeriği temiz, kimyasaldan uzak, nemlendirme özelliğini yerine getirecek el kremi arayanlara öneririm.
29ml'lik kremin fiyatı 6tl, 118ml olanı ise 45tl, Bakımstore, Güzelliğe tıkla(Aile eczanesi) ve Lila Kutudan satın alabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Yeni keşfettiğim bir marka benimde yazın hem vücut için hemde yüz için bu markanın güneş kremlerinden almayı düşünüyorum :) El kremini ilk defa görüyorum ama elimdeki stok bitince alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli görüşleriniz için teşekkürler, el kremini kullandığınızda sizinde beğeneceğinizi düşünüyorum :) Güneş losyonu olarak 30 faktörlü tüpteki spreyinden, memnuniyetini dile getiren bir bloggerın yazısını okumuştum. Araştırıp bir bakabilirsiniz.

      Sil
  2. Benim de Lila kutu sayesinde deneme imkanım olmuş nemlendirmesi iyiydi, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
    İlk Hediye çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, teşekkür ederim, geliyorum bloğunuza.

      Sil
  4. canımm tanıtım için teşekkür ediyorumm:)
    iyi bak kendine
    öpüldünn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ediyorum Mavim :) sende kendine iyi bak güzel kalpli arkadaşım. Bende öpüyorum :*

      Sil
  5. Kiss My Face özellikle Lila Kutu'da çok denk geldiğim fakat henüz hiç denemediğim bir markaydı, şimdi mutlaka bir şans vericem :) Blogunu takibe aldım canım, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte böyle geri dönüşler, fikrimize önem verilmesi, güven ortamı en mutlu olduğum şey :) Teşekkür ederim değerli yorumunuz için. Bloğunuza misafir olmaya geliyorum hemen :)

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)