26 Şubat 2014 Çarşamba

RİVAL DE LOOP - TRES CHİC RUJ

Rival de Loop markası young serisi ile Almanya menşeili, Rossmanların bünyesinde yer alıyor. Sloganları kaliteyi uygun fiyata bizlerle buluşturmak. Kişisel bakım ürünleri, renkli kozmetikler vs gibi çeşitleri de mevcut. Ben ilk olarak denemeye rujlarından başladım. İyi ki almışım dediğim beğenerek kullandığım bir ruj oldu. Numarası 30 ismi Tres Chic. Yumuşacık dudakta yağ gibi kayan bir yapıya sahip. Kremsi ve yarı mat yarı sheer kıvamda bir ruj. İlk sürüldüğünde dudaklara nemlendirici etki verirken daha ıslak görünüme sahipken sonraları giderek matlaşan bir yapıya dönüşüyor. Kalıcılığı ortalama. Kiraz böğürtlen karışık bir kokusu var. Koyu şeftali- coral bir renge hafif kahve alt tonlu nude ve pembelik katılmış gibi orjinal diyebileceğimiz bir renge sahip. 
Görünümü şöyle;
Fiyatı 6tl Rossmanlarda bulabilirsiniz.



12 yorum:

  1. Rengi çook güzelmiş güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demi ama :) çook teşekkür ederim Ceyda :)

      Sil
  2. Rengi çok hoşmuş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende rengini çok sevdim, beğenerek kullanıyorum teşekkür ederim :)

      Sil
  3. ben de çok sevdim:)
    senin seçtiklerini hep sevdim ki, kalbin gibii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy yaa gelde on bin yüz kez mutlu olma :)) her güzel şeye sebepsin :)

      Sil
  4. wuu renk harika sürümü gayet güzel,iyigünlerde sür sürüştür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum Gülşen :) Rengi çok güzel, çok sağol :)

      Sil
  5. Canım ben de kullanıyorum ve çok seviyorum. Bir çok makyaja giden bir renk. Bana nude rujlar hiç yakışmıyor. Benim kullanabileceğim en nude ruj bu. o kadar beğendim ki bir ara çevremdeki herkese de hediye ettim bu güzelliği. Sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne ince düşüncelisin paylaşmak güzel. Dediğin gibi bir çok makyaja gidiyor, beyaz tenli biri olarak başlı başına nude rujlar tek başına hasta gibi gösteriyor cansız duruyor. Böyle rujlar günlük kullanımda kurtarıcı oluyor. Hem esmerlere hem açık tenlilere gidecek joker bir renk. Değerli yorumun için, güzel sözlerin için de ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Rengini çok beğendim güle güle kullan :) Bazı rujları sürmesi gerçekten zor oluyor hiç dudağa dağılmıyorlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, teşekkür ederim :) Sert yapılı, nemsiz rujlar öyle oluyor olabildiğince uzak durmak lazım.

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)