3 Şubat 2014 Pazartesi

YVES ROCHER - KAYISI ÇEKİRDEĞİ ÖZLÜ PEELİNG


Yves Rocher, Fransanın Bretagne bölgesinde organik tarım sahasında yetiştirilen bitkilerle hazırlanan, doğal içerikli ürünleri yetiştirici, üretici ve dağıtıcı vasfıyla bizlere sunan bir marka. Ayrıca kalite, güvenlik ve çevre sertifikalarına sahip. 
Kayısı çekirdeklerinin taneciğiyle arındıran peelingi ise, favori temizleyicim. İçerisindeki partiküller cildin üst yüzeyini çizmeyecek şekilde. Ben bazen kuru incirin içindeki taneciklere çok benzetiyorum. Uygulama yaparken temizleme jeliyle yıkadığım ıslak bıraktığım temiz cildime, dairesel hareketlerle masaj yaparak sürüyorum ve biraz bekliyorum. Yıkadığımda aldığım sonuç vaat ettiği gibi, aydınlık, ışıl ışıl parlayan ve sağlıklı görünen bir cilt oluyor. Nasıl ki kil maskesi yaptığımızda tenimiz bir ton daha açılmış oluyorsa bu peelingte de aynı etkiyi alıyorum. Ayrıca yumuşacık bir ten bırakıyor. Hassas ciltli biri olarak kaşıntı, alerji, kızarıklık, sivilce vs gibi her hangi bir probleme yol açmadığını söyleyebilirim. Cildimi tahriş etmeden ölü hücrelerden arındırıyor ve düzenli kullanımda pürüzleri gideriyor. Benim gibi kokuya karşı aşırı hassas olanlar için rahatsız edecek yoğunlukta olmayan, hafif bir kayısı kokusu var.  
Kıvamı ne sıvı ne yoğun ikisinin arasında bir yapıda, tanecikleri iri ve iyi temizleyen bir peeling. 
Rengi, yapısı şöyle;












Son olarak, içeriğinde yüksek miktarda Hamamelis Virginiana özü yani, Amerikan cadı fındığının özü bulunmakta. Kızılderililer tarafından ağacının kabuğu, ince dalları ve yaprakları kaynatılıp buharda damıtma usulüyle suyu çıkarılıyor, bu su; iltihaplara, şişliklere,kolon kanseri, tümör gibi hastalıklara da şifa amaçlı kullanılıyor
Kozmetik amaçlı kullanımda cilt için faydalarına gelirsek,
kuru veya hasarlı cildin görünümünü geliştirmek, yatıştırmak, dökülmeyi azaltmak, cildin elastikiyetini geri vermek, sivilce oluşumunu engelllemek, hassas ciltler için gözenekleri nazikce temizleyen tonik görevi üstlenmek. İçerdiği antioksidanla cildi sıkılaştırmak, egzama sedef gibi rahatsızlıklara iyi gelmek bunlardan bir kaçı. Diyeceğim o ki, şans verilmeyi hak eden ürünlerden.
Fiyatı 17 tl, Yves Rocher mağazalarından veya online satış sitesinden temin edebilirsiniz.


4 yorum:

  1. Canım ben de el Kremini kullanıyorum çok güzel:)
    Eminim bu ürün de güzeldir, deneyeceğim
    Çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende daha el kremini denemedim o halde deneyeceğim :) Gerçektende güzel bir peeling, bende çok öpüyorum Baharım :)

      Sil
  2. Yves Rocher'ın en çok sevdiğim ürünlerinden biri diyebilirim.Müthiş kokusuna,bıraktığı yumuşaklığa bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bende seviyorum bunu hele kokusu misss ^^

    YanıtlaSil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)