30 Mart 2014 Pazar

ÜÇ SORU MİMİ VE ÇALIKUŞU MİMİ

Maviye İz Süren bloğunun güzel yürekli sahibesi Baharı beni böyle tatlı bir mimle buluşturduğu için çok teşekkür ediyorum ve hemen sorulara geçiyorum.
1- Neden blog adın ?
Renkli Masallar
Biz kadınların eline birer fırça kilolarca boya verseler rengarenk ve desenli olurdu her şey. Evlerin dış cepheleri, yollar, kaldırımlar ve yaşadığımız şehir. Miss gibi kokardı ve bahar sokaklara inerdi. Madem bir günlüğüm olacaktı, en sevdiğim beni rahatlatan şeylerin başında makyaj, kozmetik, alışveriş bakım geliyordu ve burada ayrıntılarıyla anlattığım sebeplerden Renkli Masallar ismini koydum. Ki başka konularda da yazabilecek konsepti oluşturabileyim. Mesela şiirleri, filmleri, kitapları, karikatürleri, şarkıları, yemek pasta tatlı tariflerini ve dıy projelerini de seviyorum. Belki başka renkler katabilirim günlüğüme, belki de aynı konseptte kalabilirim böylelikle. Ucu açık bir proje olsun istedim.
2- Hayat felsefeni belirleyen söz nedir?
"İnsan her gün bir parça müzik dinlemeli, iyi bir şiir okumalı, güzel bir tablo görmeli ve mümkünse birkaç mantıklı cümle söylemeli..."
3- Kendinle ilgili dört doğru şey nedir?
kahve ve şiir ikilisine müptelayım.
kafamı dağıtmak istediğimde yürüyüş yaptığım o güzel manzara terapi gibi gelir.
denizi izlemeyi ve müzik dinlemeyi çok severim.
ilkbahar ve yaz mevsimleri, güneşli ve aydınlık bir gün mutlu olmam için en güzel sebeptir.
*Hayattaki ilk hatıralarınızı yazmaya çalışın bakalım neler bulacaksınız?*
Çocukken en sevdiğim kırmızı ayakkabılarımla anaokuluna gidiş yolum, en sevdiklerimle oynadığımız oyunlar, yakan toplar, saklambaçlar, yedi kuleler, dut ağacına tüneyip bol bol dut yememiz kuş gibi ötmemiz, bahçelerde koşturmamız çiçekler toplamamız, oyuncaklarımız, evciliğimiz, boya kalemlerimiz, susam sokağımız, ediyle büdümüz, kurabiye canavarımız, tasolarımız, kumsalda koşturmamız dalgaları sıçratmamız, annemizin yaptığı pasta kokuları, içten ve masum olan, tadı damağımızda kalan ne varsa en güzel hatıramdır.

Bende bu mimi okuyan, beğenen ve yapmak isteyen herkese yolluyorum, eğer yaparlarsa keyifle okuyacağımı belirtip, linklerini bırakabileceklerini söylüyorum.

2 yorum:

  1. blog adını hayat felesefeni ve çocukluk anılarını çok sevdim:)
    teşekkür ediyorum yaptığın için
    en son mimde de seni anlattım okuu:)
    sevgiler, öpücüklerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neee şu an mutluluktan ve heyecandan deliye dönmüş olabilirim hemen okuyacağım Baharım :)) Ayrıca beğenmene çok sevindim :) Bende bir sürü bir sürü sevgiler yolluyorum öpüyorum :*

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)