5 Eylül 2014 Cuma

ESSENCE - ALL ABOUT CUPCAKE RUJ

Essence markasının 53 numaralı All about cupcake isimli ruju, pembenin en tatlı ve doğal olan tonlarından biri. Günlük makyajlarınızda veya yoğun göz makyajlarınızda kurtarıcı bir renk. Parlak görünümlü, yumuşacık, rengini az veren, nemlendiriciliği yüksek bir ruj. Ahududu kokusu gibi tatlı ve hafif bir kokuya sahip. Yumuşak yapısından dolayı kalıcılığı az.
Bir kaç kat sürüldüğünde tenimde görünümü ise şöyle;
Fiyatı 8 tl, Gratis ve Rossman'lardan temin edebilirsiniz.

9 yorum:

  1. Bu renge ben de bayılıyorum, harika bir tonu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size katılıyorum bende çok seviyorum, rengi de tüm makyajlarda kurtarıcı :)

      Sil
  2. bir türlü alamadım bunu :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stokların yenilenmesi gerekli, umarım sizde denk gelirsiniz.

      Sil
  3. Bu ruju surekli alacagim diyip atliyorum nedense :) harika gozukuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ilk fırsatta almalısın :) kesinlikle katılıyorum :)

      Sil
  4. Merhaba. tamtabi.com'un kapıda ödeme imkanı olup olmadığını sormuştunuz. Sorunuzu ilettim, şu an için kapıda ödeme seçeneği olmadığını söylediler. İyi günler;)

    YanıtlaSil
  5. tatlım not aldım,
    çok güzel bir renk :)
    öpüldün güzellik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyor musun oradan buraya bir çift sözünle beni çok mutlu ediyorsun Baharım =) Beğendiğine sevindim bende öpüyorum cansın can!...

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)