9 Kasım 2014 Pazar

GRATİS ALIŞVERİŞİ

Geçtiğimiz günlerde Gratis 200. mağazası şerefine güzel bir indirim yaptı. Tüm ürünlerde %46 indirim vardı. Bende listemdeki ürünleri aldım. Fikir vermek adına ürünlerin indirimsiz fiyatları şöyle;
Himalaya temizleme jeli 17tl, Dalin daisy kolonya 12tl, Dalin bebek şampuanı 8tl,
Perfect Purity ağız çalkalama suyu 4tl, Nat basıcs banyo köpüğü 18.75tl, Nascita lara tarak 10.25tl,
Essence ruj 8.50tl, Essence aquatıx oje 4.25tl, color go oje 3tl, flormar top coat 2.25tl, parfüm doldurma şişesi 13tl, eklips maket bıçağı 7tl,

Benri ıslak mendil 2.50tl, aseton 2.50tl,  ipek kulak temizleme çubuğu 1.25tl, hidrofil pamuk 6tl.











6 yorum:

  1. Bu indirimi çok sevdim ben,hepimizin işine yaradı.Aldıklarını güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum mutluluk sebebi, bende çok sevdim teşekkür ederim kelebeğim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan aldıklarını canım :) Perfect Purity ağız çalkalama suyu ve Nascita tarağı merak ettim, memnun kaldın mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacığım her ikisinden de memnun kaldım. Tarağın zigzaglı dişleri dolaşmış saçlarımı kolayca açıyor. Kalitesini de beğendim. Ağız çalkalama suyu da fiyat performans açısından çok iyi. Boğazı yakanlardan değil verdiği ferahlık yeterli geliyor.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. iyiyim teşekkür ederim benim güzel mavim:) sen nasılsın? özledim çok...

      Sil

yorumlarınız nezaketten uzak kalmasın, pamuk eller klavyeye :)